Soccer or Football. Which do you prefer?

Anything in the sporting world, you know... that stuff that happens outside... away from TV, console and/ or computers... I've heard rumors... but that's all they are, rumors.
User avatar
Mik
Born under a bad sign
Posts: 3394
Joined: Mon Jun 14, 2004 8:44 am
Location: Beyond your borders
Contact:

Post by Mik » Wed Jul 14, 2004 10:31 pm

I try to put my arguements in a non reply kinda fashion cause I like winning, unforunately I still can't beat women they just win.
User avatar
kaos
Noble Warrior
Posts: 4088
Joined: Mon Jun 14, 2004 3:09 pm
Location: Atlanta, Ga

Post by kaos » Thu Jul 15, 2004 6:04 pm

Lastwolf wrote:according to my sources football was actually invented in the middle ages by people kicking armound a empty tin of Carling beer.

yeah my old post pretty much sums up the whole arguement,

I thought it was created by kicking around the severed head of an enemy soldier.

in either case when it was invented their was no actual "BALL" so i'll call it soccer,
and sence football was invented with an actual ball..i'll gladly call it football.
User avatar
Drayton
Enforcer
Posts: 306
Joined: Wed Jun 16, 2004 1:40 am
Location: H-TOWN

Post by Drayton » Fri Jul 16, 2004 4:49 am

yasuo wrote:and drayton, ego? yours could stop a damn freightrain
B) Thanks

Oh and Wolf if you had to type that much then I win. Not saying that you reply wasnt good even though I didnt read it sucker. I always win so dont feel bad about it. lol
Last edited by Drayton on Fri Jul 16, 2004 5:09 am, edited 1 time in total.
User avatar
Vandire
Vagabond
Posts: 1994
Joined: Mon Jun 14, 2004 4:01 am
Location: Scotland, Mars
Contact:

Post by Vandire » Fri Jul 16, 2004 11:01 am

no drayton, you lost, mik wins by default, higher post count :P
Last edited by Vandire on Fri Jul 16, 2004 11:02 am, edited 1 time in total.
User avatar
Drayton
Enforcer
Posts: 306
Joined: Wed Jun 16, 2004 1:40 am
Location: H-TOWN

Post by Drayton » Sat Jul 17, 2004 7:23 am

B) Now that was good. LOL so I will allow y'all to win this time showing my kindness to the world so.... Rugby and Soccer RULE WOOT!!!!

But these smilies really suck ass!!!
User avatar
Mik
Born under a bad sign
Posts: 3394
Joined: Mon Jun 14, 2004 8:44 am
Location: Beyond your borders
Contact:

Post by Mik » Sat Jul 17, 2004 9:38 am

I can't be bothered, I got nothing but bitching for changing them last time.
User avatar
Massacre
Solider
Posts: 780
Joined: Mon Jun 14, 2004 6:03 pm
Location: Wisconsin, yeah!

Post by Massacre » Sat Jul 24, 2004 1:00 pm

...Freddy Adu sucks.
User avatar
Matt
Noble Warrior
Posts: 4543
Joined: Mon Jun 14, 2004 1:39 pm
Location: England
Contact:

Post by Matt » Sun Jul 25, 2004 2:00 am

Drayton wrote:B) So we all agreed that American Football is better. And when I say we I mean me which is the only thing that counts.

Anyways I seen where you gay ass rugby players came over and try to play american football they where bitching that they couldnt understand the plays. Also they where slow, and getting over power by are players. That fact of the matter is that if we where to assemble a team of are NFL player teach them the game of rugby we would win. But if we where able to do the same thing for your players they would get killed we just have better athletes. Hell the best soccer player is american that Freddy Adu even Pele said it. To bad our Soccer league is horrible because no one cares about it over here. Unless it is the world cup of course but we should send him over there to y'all leagues before the fucking Brazil gets him. DAMN THEM TO HELL!!
Rugby players are twice the size of MF players
Renzoukuken
Enforcer
Posts: 231
Joined: Sun Aug 15, 2004 6:11 pm
Location: Scotland
Contact:

Post by Renzoukuken » Mon Aug 23, 2004 9:53 pm

haha bull shit We invented Football and Dam all those people call it Soccer !
anyways who does everyone support ? Im a true blue.... a Rangers fan if you didnt catch that
User avatar
Matt
Noble Warrior
Posts: 4543
Joined: Mon Jun 14, 2004 1:39 pm
Location: England
Contact:

Post by Matt » Thu Aug 26, 2004 12:02 am

meh to footie...but was one point..manchester united...when i started supporting em they weren't too big...like 1995...but then they kinda sold out
User avatar
BoboTheIceMan
Enforcer
Posts: 206
Joined: Mon Jun 14, 2004 6:26 am
Location: I don't remember.

Post by BoboTheIceMan » Thu Aug 26, 2004 10:54 am

NOTE: it does not matter what you call them.. they both suck. Thank you.

Two Words. Base Ball. that is all.
Last edited by BoboTheIceMan on Thu Aug 26, 2004 10:56 am, edited 1 time in total.
User avatar
Matt
Noble Warrior
Posts: 4543
Joined: Mon Jun 14, 2004 1:39 pm
Location: England
Contact:

Post by Matt » Thu Aug 26, 2004 4:35 pm

wa?....one word....rugby
Renzoukuken
Enforcer
Posts: 231
Joined: Sun Aug 15, 2004 6:11 pm
Location: Scotland
Contact:

Post by Renzoukuken » Thu Aug 26, 2004 9:01 pm

I like Rugby , cant say much for baseball tho ....
User avatar
Massacre
Solider
Posts: 780
Joined: Mon Jun 14, 2004 6:03 pm
Location: Wisconsin, yeah!

Post by Massacre » Sun Aug 29, 2004 8:11 pm

i stopped considering baseball a sport a long time ago
Renzoukuken
Enforcer
Posts: 231
Joined: Sun Aug 15, 2004 6:11 pm
Location: Scotland
Contact:

Post by Renzoukuken » Fri Sep 03, 2004 7:51 pm

lol good Idea dude, I seen to find myself in the pub alot playing pool ...
Post Reply